tisdag 15 december 2009

hurra!äntligen sätta in ett inlägg i min blogg igen!

2-5 veckor efter den 27:te november så ska jag alltid börja skriva på denna blogg.Det kommer bli kul nästa år,alltså 2010.Idag är det året 2009.Men jag har ju alltid kunnat sätta in en bild/bilder i olika inlägg,men som du vet så får jag ju inte låna mammas kamera för att jag är för liten fastän jag är 6 år och stor kille!Därför går det inte.Idag åkte jag inte med "7:an"(min buss)utan med "358:an"(min nya buss).För att åka i trehundrafemtioåttan så lägger man sitt västtrafikkort på en kortläsare och så lyser det rött eller grönt.Lyser det rött är kortet blött eller lite trasigt och då hjälper chauffören personen att laga eller torka av kortet,och om det lyser grönt är kortet inte blött eller trasigt och man får stiga med i busssen.


P.S. Jag kommer sluta med min datortid alldedes nu.


adjö!

Inga kommentarer: